czwartek, 28 sierpnia 2014

Mniej znane właściwości masażu

Witajcie, mam na imię Zosia i postanowiłam założyć bloga z poradami w różnych dziedzinach życia z własnego doświadczenia. Mam nadzieję, że choć dla niektórych z Was będą one przydatne. Zapraszam.


Pierwszy wpis chciałabym poświęcić masażowi zdrowotnemu, który ostatnio wykupiłam dla mojej mamy. Większość osób słysząc słowo „masaż” myśli o tym, że jest to forma relaksu, owszem, jest, ale nie musi to być tylko i wyłącznie zabieg odprężający. Moja mama od dłuższego już czasu narzekała na ból kręgosłupa, który był na tyle uciążliwy, że zdarzały się dni kiedy nie mogła normalnie funkcjonować. Wizyty u lekarzy na niewiele się zdały, ponieważ badania nic specjalnego nie wykazały, okazało się, że kręgosłup jest po prostu przeciążony. Jednak odkąd tylko mamie zaczęły dolegać bóle, uważała ona na to, by nie dźwigać zbyt wiele, by siedzieć i spać równo oraz na inne rzeczy, które mogły by wpływać negatywnie na jej kręgosłup. Ale ból nie mijał, a nawet niekiedy się nasilał. Zaczęłam więc szukać w internecie jakichś niekonwencjonalnych metod i znalazłam artykuł o zdrowotnych właściwościach masażu. Czytając wypowiedzi osób korzystających z takich zabiegów miałam mieszane uczucia, jednak pomyślałam, że profesjonalny masaż nie może przecież zaszkodzić, a jeżeli nie pomoże, to przynajmniej mama się zrelaksuje i może choć na chwilę zapomni o bólu. Ale powiem Wam, że był to strzał w dziesiątkę, bo mama po trzech masażach przestała narzekać na dolegliwości związane z kręgosłupem i teraz regularnie korzystać z tego typu usług.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz